Участь у львівських «сміттєвих» протестах стала для мене доказом того, що комунікативні навички кожна сучасна людина просто зобов’язана розвивати. Правила чи накази не діють, якщо частина дотичних до проблеми громадян з ними не згідна. В інформаційну добу не можливо утаємничити інформацію – відкриті дані, закупівлі через ProZorro, блискавичне поширення цитат або слухів через соцмережі. Домовлятись, переконувати, залучати – основа прийняття рішень. «Не для людей, а з людьми», - таким правилом тепер керуються прогресивні депутати чи посадовці і виграють. Хтось з посадовців може вважати, що розміщення скейт-парку – прогресивна ідея, але якщо матері у цьому районі вважають, що це небезпечно для їх дітей, бо неподалік пролягає дорога – «дякую» чиновник не почує. >>>>
Пропоную Вам самим перевітити силу своєї організації! Даний перелік критеріїв впливовості НУО, базується на моєму власному досвіді громадської роботи і книги “Сили добра / Forces for Good”, опублікованою Леслі Кратчфілд та Гізер Ґрант >>>>
Два роки тому цю статтю (правда, російською мовою) я написав за гроші і продав на біржі контенту за 2 долари. Сьогодні її вартість для мене у 10 000 разів більша >>>>
Як правило ми дуже часто воюємо самі із собою і один з одним.
Це у нас виходить успішно. Нічого немає приємнішого парити мізки своїм. Іноді ми виходимо і боремося з владою. >>>>