bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Як мотивувати цільову аудиторію, щоб досягати результатів?    

Ті, хто не досягають результатів у своїх проектах або комунікують не з тими або не про те. >>>>

New level communication. Секрети успіху лідерів змін    

«Не на часі», - так реагують на їх ідеї чиновники. «Це не реально», - твердять ті, хто чують їх наміри вперше.  >>>>

Сім правил ефективних інформаційних кампаній   

Участь у львівських «сміттєвих» протестах стала для мене доказом того, що комунікативні навички кожна сучасна людина просто зобов’язана розвивати. Правила чи накази не діють, якщо частина дотичних до проблеми громадян з ними не згідна. В інформаційну добу не можливо утаємничити інформацію – відкриті дані, закупівлі через ProZorro, блискавичне поширення цитат або слухів через соцмережі. Домовлятись, переконувати, залучати – основа прийняття рішень. «Не для людей, а з людьми», - таким правилом тепер керуються прогресивні депутати чи посадовці і виграють. Хтось з посадовців може вважати, що розміщення скейт-парку – прогресивна ідея, але якщо матері у цьому районі вважають, що це небезпечно для їх дітей, бо неподалік пролягає дорога – «дякую» чиновник не почує.  >>>>


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.