bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Ненав’язливий сервіс по-українськи. Частина 1. «Норд».   

Зламалася морозильна камера «Норд». На камері красива наліпка «5 років безплатного сервісу». Ми виявили несправність у четвер напередодні Трійці. Зазирнули до гарантійного талону, 5-й рік після покупки ще не закінчився. Ілюзій стосовно «сервісу» і «безкоштовного» немає, але камеру полагодити треба. Телефонуємо до сервісного центру «Норд». Нас приємно здивували: покупка наша є в базі даних «Норда», диспетчер без наших підказок знає, хто, коли і де купив морозилку і підтверджує, що буде нам безплатний сервіс. Зареєструвала заявку, дала номер диспетчера, який відповідає за обслуговування Києва і області, щоб ми зателефонували наступного дня і дізналися, коли до нас приїде майстер.

П’ятниця. На київський номер телефонували довго: то трубку ніхто не бере, то зайнято. Нарешті контакт відбувся, ми назвали номер заявки. На цей день усі виїзди майстра вже розплановані. Попереду 3 вихідні. Телефонуйте у вівторок.

Вівторок. Дотелефонувалися, м’яко кажучи, не одразу. Домовилися на четвер. Підлаштовуємо свої плани, щоб хтось лишився на цей день удома. Тимчасом телефонують із київського сервісу і ощасливлюють нас тим, що майстер приїде не в четвер, а в середу. Пояснюю, що в цей день нікого не буде вдома, на що мені пропонують на годинку підскочити, коли майстер приїде. Те, що ми живемо за 50 км від Києва, у нас є справи, діти, графіки і що змотатися туди-сюди непросто – нікого не хвилює. Телефонуйте наступного вівторка.

Іще один вівторок. Традиційна епопея з додзвоном. Машина майстра поламалася. Можливо, до нас приїдуть у суботу.

Субота. Не приїхали.

Неділя-вівторок – вихідні (День Конституції).

Середа (закінчується третій тиждень від реєстрації заявки на обслуговування). Після систематичного набирання номера впродовж дня о 15.30 дізнаюся, що до нас сьогодні мали приїхати, але майстер не прийшов на роботу. Якщо завтра він з’явиться, нам дадуть знати. А якщо не дадуть – телефонуйте. Тільки не між 12.00 і 13.00 – обідня перерва. І не після 17.00 – кінець робочого дня.

Ні обіцянок, ні пробачень, як колись співав, здається, Віктор Павлік. Певно 5-річна гарантія означає, що впродовж 5 років до нас таки приїде майстер. Ми витрачаємо свій час, нерви, увагу, гроші на зв'язок, які могли б застосувати значно корисніше – на роботі, в сім’ї, для особистого розвитку. І це все – за наші ж гроші, вкладені в «безплатний сервіс» вітчизняного виробника. От і купуй українське.

Далі буде.

Коментарі

Михайло Ізюмський   4685 днів тому   #  

На мій погляд, ситуація виглядає так:
стосовно порушень прав споживача у відповідні органи скаржитися ніби й причин нема: Вам не відмовили, ніяких документів що підтверджують Ваші слова нема і т.п. Хоча написати "для профілактики" не завадило б:) Стосовно виробника, насправді виробники у більшості випадків не мають ВЛАСНИХ сервісних центрів. Ті що вказуються в гарантійних талонах, на сайтах і т.п. так звані "авторизовані" - самостійні підприємства, які працюють відповідно до укладеної угоди з виробником. Вони проходять певну атестацію, можливо навчання, і, звичайно, отримують від виробника винагороду за обслуговування техніки клієнтів виробника. Коротше кажучи, думаю варто поскаржитись на конкретний сервісний центр в НОРД. Бажаю успіху і смачних свіжих фруктів та ягід взимку:)

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.