•  

+ Пiдписатися

Результати дослідження в одній з сільських громад Галичини   

Західноукраїнський ресурсний центр
Опитування думки сільських мешканців
Метод дослідження: особисте інтерв’ю
Кількість респондентів – 200
Кількість інтерв’юерів – 10
Тривалість інтерв’ю – 15-20 хв.


Соціально-демографічна характеристика об’єкта дослідження

Розподіл респондентів за статтю:

Кількість осіб У (%)
Жіноча 101 50.50%
Чоловіча 99 49.50%

Розподіл респондентів за віком:

Кількість осіб У (%)
18-25 49 24.50%
25-35 37 18.50%
35-45 36 18.00%
45-55 28 14.00%
55-65 26 13.00%
> 65 24 12.00%

Розподіл респондентів за освітою:

Кількість осіб У (%)
Середня 62 31.00%
Середня спеціальна 57 28.50%
Вища 31 15.50%
Незакінчена вища 27 13.50%
Неповна середня 16 8.00%
інша 7 3.50%

Розподіл респондентів за соціальним статусом

Кількість осіб У (%)
Постійної роботи не маю, маю випадкові 42 21.00%
Пенсіонер 38 19.00%
Селянин, переважно працюю у власному господарстві 32 16.00%
Найманий працівник у приватному секторі 22 11.00%
Не працюю через стан здоров'я чи інші причини 17 8.50%
Працівник соціальної сфери 16 8.00%
Найманий працівник у державному секторі 14 7.00%
інше 13 6.50%
Державний службовець 6 3.00%

Розподіл респондентів за конфесійною приналежністю

Частота У (%)
Греко-католик 149 74.87%
Православний Київського патріархату 48 24.12%
Атеїст 1 0.50%
Римо-католик 1 0.50%

Найбільшими цінностями в житті респонденти визначили сім»ю, родину, дітей (78,50%) та здоров’я (59,50%), також до трійки найбільш рейтингових входить економічний чинник (36%) , а саме наявність роботи, економічна стабільність та незалежність. (Табл. 1)

Таблиця 1
Що є найбільшою цінністю у Вашому житті?

Частота % до усіх % до відповідей
Сім'я, родина, діти; 157 78.50% 78.50%
Здоров'я; 119 59.50% 59.50%
Економічний чинник (робота, стабільність);
72 36.00% 36.00%
Загальнолюдські цінності (порядність, чесність); 44 22.00% 22.00%
Духовність (Бог, релігія, церква); 32 16.00% 16.00%
Зовнішнє соціальне оточення (друзі); 24 12.00% 12.00%
Батьківщина (село); 18 9.00% 9.00%
Природа, екологія; 16 8.00% 8.00%
Відсутність соціальних заворушень (мир);
8 4.00% 4.00%
Освіта; 5 2.50% 2.50%

Більшості опитаних однозначно подобається місце їхнього проживання (85,50%). Серед чинників які визначають таке відношення до місця свого проживання є природні умови (54%), соціальне оточення (24,50%), «патріотичні мотиви» (тому що це моя батьківщина) (20,50%). Значно менша кількість селян вважає, що їхнє село вдало розташоване географічно (3,50%), та проживання в селі характеризується добробутом, стабільністю та спокійним життям (2%). (Табл. 2-3)

Таблиця 2
Вам подобається ваше село?

Частота % до усіх % до відповідей
однозначно так 171 85.50% 85.50%
скоріше так, аніж ні 19 9.50% 9.50%
скоріше ні, аніж так 6 3.00% 3.00%
не знаю 4 2.00% 2.00%
однозначно ні 0 0.00% 0.00%

Таблиця 3

Чим саме вам подобається ваше село?

Частота % до усіх % до відповідей
Природа, екологія; 108 54.00% 57.14%
Соціальне оточення (односельчани); 49 24.50% 25.93%
Тому що це моя батьківщина; 41 20.50% 21.69%
Усім 24 12.00% 12.70%
Вдале розташування села; 7 3.50% 3.70%
Добробут, стабільність, спокійне життя; 4 2.00% 2.12%
Нет Ответа 11 5.50%

Серед проблем, які необхідно вирішити у селі можна виділити наступні групи:


• Невідкладні: поганий стан доріг, мостів (85%), безробіття (83%), стара школа (71,50%) та відсутність дитячого садка (49%)
• Першочергові: пияцтво (36,5), виїзд молоді (35%), виїзд людей на заробітки (32%), деградація молоді (24%), нерозвинута система послуг (перукарня, аптека) (20%);
• Другорядні: відсутність культурного дозвілля, приватизація землі, відсутність системи вивозу сміття, немає можливості для особистого розвитку, небажання людей спільно вирішувати проблеми, відсутність каналізації, відсутність дамби на річці, проблеми з продажем власної с/г продукції, відсутність водогону, низька поінформованість про події у світі, відсутність навичок ефективного ведення с/г, низька народжуваність. (Табл. 4)

Таблиця 4

На вашу думку, які у вашому селі є проблеми, негаразди, які потрібно вирішити найближчим часом?

Частота % до усіх % до відповідей
поганий стан доріг, мостів; 170 85.00% 85.00%
безробіття; 166 83.00% 83.00%
стара школа; 143 71.50% 71.50%
немає дитсадка; 98 49.00% 49.00%
пияцтво; 73 36.50% 36.50%
виїзд молоді; 70 35.00% 35.00%
виїзд людей на заробітки; 64 32.00% 32.00%
деградація молоді; 48 24.00% 24.00%
нерозвинута система послуг (перукарня, аптека);
40 20.00% 20.00%
відсутність культурного дозвілля; 27 13.50% 13.50%
приватизація землі; 20 10.00% 10.00%
відсутність системи вивозу сміття; 19 9.50% 9.50%
немає можливості для особистого розвитку;
12 6.00% 6.00%
небажання людей спільно вирішувати проблеми;
10 5.00% 5.00%
відсутність каналізації; 7 3.50% 3.50%
відсутність дамби на річці; 5 2.50% 2.50%
проблеми з продажем власної с/г продукції;
5 2.50% 2.50%
відсутність водогону; 4 2.00% 2.00%
низька поінформованість про події у світі;
4 2.00% 2.00%
відсутність навичок ефективного ведення с/г;
3 1.50% 1.50%
низька народжуваність; 3 1.50% 1.50%

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

Тимчук Тарас    2432 дні тому   #  

натрапив сьогодні на інше дослідження у "к:" http://money.comments.ua/people/2011/05/20/258121/sobirat-kartoshku-nekomu.html

Так, 71,4% ответили «нет» на вопрос «Выращиваете ли Вы в своем хозяйстве продукцию на продажу», еще 7,8% сказали, что такое желание есть, но нет возможности. При этом 71,7% ответили отрицательно на вопрос «Хотите ли Вы купить дополнительный участок земли». Имеют такое намерение 8,1%, и 16,2% хотели бы сделать такую покупку, но не имеют возможности.
Ответ на последний вопрос несколько парадоксально корреспондируется с отношением селян к основной проблеме украинской земельной реформы, которая уже в течение двадцати лет «решается» продлением срока действия моратория. Всего лишь 16,6% ответили «да» на вопрос «Должна ли земля продаваться как товар». «Нет» — 69%, не смогли ответить — 14,4%.

  •   Пiдписатися на новi
  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!


 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.