bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Навчальна програма «Фінансування стартап-бізнесу» для осіб з інвалідністю (Київ)
22.05.2018

Академія праці, соціальних відносин і туризму (Київ) надає можливість для осіб з інвалідністю пройти навчання за магістерською програмою «Фінансування стартап-бізнесу» за кошти Фонду соціального захисту інвалідів. Дедлайн - 30 червня 2018 року.

Більше тренінгів у розділі Тренінги

Світ стрімко змінюється, бізнес трансформується у новий стартап-формат. Стартапи - молоді амбіційні компанії, що не лише пропонують споживачам інноваційні цікаві продукти, а швидко адаптуються до змін, активно розширюють свою присутність на нових ринках та ефективно залучають кошти інвесторів. 

Програма адресована тим, для кого актуальна хоча б одна з перелічених життєвих ситуацій:

  • Наявний інтерес до тематики стартапів та бізнесу.
  • Бажання оволодіти новою сучасною професією.
  • Наявність мрії про власний бізнес.
  • Наявність ідеї щодо бізнесу при нестачі знань, як довести її до стадії проекту, який можна презентувати інвесторам.
  • Бажання працювати у класній команді стартаперів, при відсутності потрібних знань та навичок.
  • Наявність вищої освіти, при роботі не за спеціальністю.
  • Невдалі пошуки себе, нерозуміння своїх талантів та покликання.
  • Відсутність знань у фінансах та бажання, щоб хтось просто та зрозуміло навчив, як ними управляти.
  • Наявність економічної освіти, можливо й роботи за фахом, але з потребою у "свіжих" актуальних знаннях, щоб досягти нових висот.

Учасники Проекту "Вір у себе!" отримають диплом магістра за інноваційною програмою "Фінансування стартап-бізнесу", а разом з ним - сучасні знання та навички для життя.

Команда бізнес-експертів Академії праці, соціальних відносин і туризму та Центру фінансової грамотності в рамках проекту для осіб з інвалідністю "Вір у себе!" розробила першу в Україні інноваційну магістерську програму "Фінансування стартап-бізнесу" за спеціальністю "Фінанси, банківська справа і страхування" та запрошує пройти навчання та здобути диплом магістра.

Форма для реєстрації.

Дедлайн подання заявки - 30 червня 2018 року.

Фінансові умови: безкоштовно для учасників проекту, навчання оплачуватиме Фонд соціального захисту інвалідів.

Вимоги до учасників проекту (всі три - обов'язкові):

  • наявність диплома про вищу освіту (диплом бакалавра або диплом спеціаліста або диплом магістра) з будь-якої спеціальності. 
  • наявність інвалідності (офіційно визнаної) з можливістю навчання у вищих навчальних закладах (підтверджується відповідним записом/відміткою в індивідуальній програмі реабілітації);
  • відповідальність та бажання навчатися.

Що буде вивчатися:

  • Фінансовий менеджмент - як управляти фінансовими потоками бізнесу, забезпечуючи прибуткову діяльність?
  • Ринок фінансових послуг – які фінансові послуги краще використовувати та робити це з користю?
  • Управління фінансовою санацією – як вирішувати фінансові проблеми та виходити з кризи?
  • Проектне фінансування – як шукати інвесторів для стартапу та будувати фінансову модель проекту?
  • Стратегії продажів та маркетингу – як використовувати секрети маркетингу для монетизації бізнес-ідеї?
  • Податковий менеджмент – яку форму бізнесу обрати, як і коли сплачувати податки, щоб не мати проблем?
  • Краудфандинг – як назбирати кошти для проекту за допомогою колективного фінансування?
  • Грантове фінансування - як писати успішні грантові заявки та отримувати гроші для бізнесу?
  • Проектно-кошторисні розрахунки – як перетворити вашу супер ідею в конкретні цифри?
  • Фінансування мікро- та малого бізнесу – як залучити кошти у  невеликий бізнес

Яким буде навчання:

  • заочна форма навчання. Тривалість - 1 рік 8 місяців. Формат сесій: жовтень-листопад 2018 (2 тижні), грудень 2018 (3 тижні), квітень 2019 (1-2 тижні), лютий 2010 - державний іспит, захист магістерської роботи.
  • додатковий модуль "основи економіки та фінансів" для тих, хто не має економічної освіти;
  • максимум практики, інноваційні підходи, залучення експертів бізнесу як гостьових лекторів;
  • розробка власних проектів;
  • наявність гуртожитку для іногородніх;
  • індивідуальний підхід до кожного студента.

Контактна особа: Гуляєва Людмила, тел.050-411-48-12, [email protected]

 

Процедура:
1. Консультація з вузом та Фондом соціального захисту інвалідів.
2. Подача пакету документів на вступ до вузу у встановлені Правилами прийому строки (червень -липень 2018 року).
3. Складання вступних іспитів, зарахування у склад студентів (липень 2018 року).
3. Подача пакету документів у Фонд соціального захисту інвалідів (серпень 2018 року).
4. Отримання згоди Фонду, підписання договору про навчання (листопад-грудень 2018 року).
5. Навчання у вузі та отримання омріяного диплому. Оплату за навчання здійснює соціального захисту інвалідів.

Контакти

  • Академія праці
  • соціальних відносин і туризму
  • [email protected]
  • 050-411-48-12

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.