bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс з пошуку та відбору надавача організаційно-консультаційних послуг
08.04.2024

ВГО «Асоціація правників України» оголошує конкурс з пошуку та відбору надавача організаційно-консультаційних послуг (організація та проведення заходів і навчальних поїздок) на 2024 рік.

Код за ЄДРПОУ: 26334715. ВГО «Асоціація правників України» не є платником ПДВ.

Можливі види послуг*:

  • Підбір та бронювання локацій для проведення заходів.
  • Організація проживання учасників та спікерів.
  • Організація харчування.
  • Огранізація проїзду (в межах України та за кордон).
  • Страхування учасників.
  • Компенсація витрат «добових» для учасників.

*зверніть увагу, перелік необхідних послуг може бути змінений відповідно до запиту замовника.

Валюта закупівлі: Національна валюта України – гривня. 

Критерії оцінки та вибору надавача організаційно-консультаційних послуг:

  • Надавач організаційно-консультаційних послуг має бути належним чином зареєстрований та згідно реєстраційних документів мати право займатися даним видом діяльності.
  • Співвідношення ціни та якості запропонованих послуг. 
  • Досвід роботи з громадськими організаціями, досвід роботи у відповідній сфері. 

Надавач організаційно-консультаційних послуг повинен мати можливість оформити та надати Замовнику копії всіх договорів та актів наданих послуг.

Підписання договору та оплата:

  • Після вибору переможця Замовником та затвердження його Правлінням АПУ, протягом двох днів сторони підписують Договір про надання організаційно-консультаційних послуг. Терміни оплати будуть обумовлені при підписанні Договору.

Перелік документів для участі у тендері:

1. Комерційна пропозиція.

2. Реєстраційні документи:

  • Для юридичних осіб:

1) копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

2) копія Статуту

  • Для фізичних осіб-підприємців:

1) копія виписки про реєстрацію у державного реєстратора із зазначенням видів діяльності;

2) копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку);

3) копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);

4) копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).

3. Пакет документів (на власний розсуд) на підтвердження досвіду та якості запропонованої послуги.

Термін надання комерційної пропозиції: з 1 квітня до 18 квітня 2024 року включно.

Пропозиції з комплектом документів просимо надсилати на електронну пошту [email protected] з темою листа «Постачальник організаційно-консультаційних послуг».

За додатковою інформацією звертайтеся до Катерини Пищик за телефоном: +38 (096) 742-71-07 або e-mail: kpyshchyk@uba.ua.

Контакти

  • За додатковою інформацією звертайтеся до Катерини Пищик за телефоном: +38 (096) 742-71-07 або e-mail: [email protected].

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.