bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

БО «Світло надії» оголошує тендер на закупівлю офісних меблів
16.01.2024

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення процедури закупівлі

(далі – «Оголошення»)

 

Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує тендер на закупівлю офісних меблів.

 

Предмет закупівлі: офісні меблі (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики зазначені у Тендерній пропозиції та розробленому дизайн-проекту).

 

Джерело фінансування закупівлі – закупівля здійснюється у рамках проекту: «Інтегрована підтримка ментального здоров’я уразливих категорій населення в Полтавській області».

 

Термін надання послуг:

до 16 лютого 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).

 

Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацютапостачання офісних меблів.

 

№ п/п

Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі1

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

1.

Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, зазначених у Тендерній пропозиції та розробленому дизайн-проекту центру ментального здоров’я (додається до оголошення https://drive.google.com/drive/folders/18Z8aGsBgM—Nnl01vr0oUOfaQJRscElC?usp=sharing).

Тендерна пропозиція.

2.

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція.

3.

Фіксована вартість (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору).

Тендерна пропозиція.

4.

ДОСТАВКА товару та ЗБІРКА офісних меблів за адресою постачання, здійснюється ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА!!!

Місто Полтава, вул. Козака 14.

 

№ п/п

Обов’язкові квАліфікаційні  вимоги до предмета закупівлі2

Документи, які підтверджують відповідність вимогам

  1.

Право на здійснення підприємницької діяльності.

 

 

  • Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Копія Статуту (для юридичних осіб).


Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Тендерній пропозиції.

Організація залишає за собою право збільшити або зменшити обсяг закупівлі у межах 20% від обсягу, вказаного у Тендерній пропозиції!

 

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:

  1. 1.    Пропозиція подається у формі офіційної тендерної пропозиції, що відповідає вимогам вказаним в оголошенні (форма Тендерної пропозиції додається).
  2. 2.    Копії:
  • Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
  • Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
  • Статуту (для юридичних осіб).

3. Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на    Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

  1. 1.    Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).
  2. 2.    Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
  3. 3.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.
  4. 4.    Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.

 

Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:

Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів 17-А.

Моб. 0665534705.

e-mail: [email protected].

 

Цінова пропозиції приймаються за адресою:

Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-А.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.                    до  17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю  за київським часом.

 

Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:

«22» січня 2024 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.