bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Якою має бути хороша прес-служба: поради піарниці
28.12.2015

23 грудня у Полтаві пройшов семінар PR-менеджера «Інституту аналітики та адвокації» Катерини Кролевської. Тема заходу - одна з найважливіших для багатьох організацій, незалежно від форми та сфери роботи: «Якою має бути хороша прес-служба». 

Аудиторія, яка зібралася послухати поради про роботу прес-служб, була доволі неоднорідна. Тут були і представники громадських організацій та державних структур, кілька депутатів районних рад, активісти. Кожен з них переслідував прагматичну мету — зрозуміти, що саме варто робити, щоб інформація про їх дії доходила до громадськості і сприяла позитивному ставленню до них.

Катерина Кролевська вже майже 1,5 роки є PR-менеджером «Інституту аналітики та адвокації». До цього вона 4 роки допомагала з прес-службою Парафії Пресвятої Трійці УГКЦ та НМО «Magnum Opus». Враховуючи, що дівчині тільки виповнилося 23 роки — список пристойний. Тому вона вирішила поділитися своїм досвідом і допомогти іншим прес-службам у Полтаві.

Катерина Кролевська

Семінар «Якою має бути хороша прес-служба» мав чисто практичне значення: дати слухачам розуміння і поради щодо ефективної роботи з медіа для організації. Проте розпочала вона все таки з історії, а саме з першого піарника в історії - Айві Лі, який допомагав з формуванням громадської думки стосовно мільярдера Джона Рокфеллера.

Далі вся лекція Катерини була спрямована лише в практичне русло - максимально надати корисної інформації для полтавців, які завітали на захід.

Завдання прес-служби

Піарниця пояснила, чим саме має займатися прес-служба (стратегічне планування, моніторинг ЗМІ, взаємодія зі ЗМІ), а також про те, яким має бути ідеальний прес-секретар (журналіст, фахівець, «ближче до тіла», «другом»). За словами лекторки, ЗМІ від прес-служби потрібні новини, чесність і правда.

Катерина Кролевська дала 10 порад для професійних прес-служб. Вона навіть назвала їх певними «заповідями» хорошого прес-секретаря:

1) Завжди будьте на зв’язку (з розвитком інтернету Ви маєте бути доступні для журналістів постійно, хоча б по телефону);

2) Будьте «в темі» (стежте за діями своїх колег в організації, щоб мати актуальну інформацію у випадку несподіваних дзвінків журналістів);

3) Хороші стосунки з журналістами та редакторами зроблять Вам гану послугу;

4) Будьте пунктуальні і чесні;

5) Давайте свободу пресі, але с, щоб інформація доходила до читачів;

6) Моніторте ЗМІ та соцмережі;

7) Відповідайте на листи та дзвінки (навіть якщо не змогли дістати інформацію, яку просили журналісти — все одно передзвоніть і поясніть це);

8) Пишіть хороші матеріали самотужки і розсилайте їх усюди;

9) Робіть хороші прес-релізи;

10) Робіть фото самотужки і потім розсилайте їх разом з прес-релізом.

Як комунікувати зі ЗМІ?

Остання частина заходу була присвячена трьом видам документів, з допомогою яких Катерина найчастіше взаємодіє зі ЗМІ — прес-анонс, прес-реліз та пост-реліз. Лектор на реальних прикладах (прес-конференція її організації, яка відбулася за день до семінару) показала, з яких частин складаються ці документи і як їх треба писати, щоб журналісти захотіли їх використати у своїй роботі.

Візитки «Інституту аналітики та адвокації»

Наприкінці дівчина розповіла про свій улюблений інструмент взаємодії зі ЗМІ — прес-заходи, пояснивши, з яких частин вони складаються та що саме треба враховувати при їх плануванні і проведенні.

Алгоритм організації прес-заходів

Катерину запитували про шляхи безкоштовного потрапляння у ЗМІ від молодіжного крила політичної сили та необхідність писати ексклюзивні тексти для видань замість розсилання всім однакового матеріалу. PR-менеджер ІАА розповіла про своє бачення виходів з таких ситуацій (робити цікаві заходи, не думаючи про піар, та ексклюзивні тексти писати тільки у випадку великих всеукраїнських видань).

У разі виникнення питань щодо теми семінару PR-менеджер радо погодилася дати консультації за телефоном: 050-208-32-82.

Фото: Анна Ютченко

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.