bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

7 лайфхаків для створення плідного партнерства із НУО
08.05.2018

Прийшов час співпраці, партнерства, а отже – суттєвих змін у сфері соціального розвитку та громадянського суспільства. Особливо за умов корпоративної соціальної відповідальності (далі – КСВ) та поширення ідей сталого розвитку, що прагнуть інтегруватися у стратегічну модель по всьому світі. Держава, ринкова економіка та «третій сектор» співпрацюють, щоб вдосконалити наявний стан справ. НУО, а тим більше бізнес структури, із нетерпінням чекають цих змін.

Для того, щоб знайти надійного партнера серед НУО, варто провести чимало досліджень та витратити багато часу. Для реалізації ідеї корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), у багатьох компаніях створені власні фундації та проекти, але присутність компетентного фахівця стане справжнім надбанням для будь-якої компанії. Нижче –  низка корисних порад щодо створення плідного партнерства із НУО.

1.Знайдіть «причину» для підтримки і тоді обирайте – почніть з «Чому?»:

На зборах компанії обговорюються стратегії, те саме стосується й втілення ідеї корпоративної соціальної відповідальності. Чітко зрозумійте, який саме мотив збігається із корпоративними цінностями вашого бізнесу, проведіть дослідження та шукайте потенційних партнерів.

2. Шукайте спільну мету, концепцію та цінності:

Мета пошуків – знайти НУО зі спільною метою, ключовими цінностями, колективом професіоналів. Наприклад, багатонаціональна ІТ-компанія вирішила спрямувати свою стратегію КСВ (корпоративної соціальної відповідальності) на навчання дітей та молоді із малозабезпечених сімей. Тому ця компанія співпрацювала у сфері навчання із низкою НУО в низці регіонів Індії. Таким чином, компанія та НУО знайшли спільну мету та завдання для співпраці у сфері соціальної відповідальності.

3. Залучайте керівників та менеджмент:

Для обох сторін дуже важливо запросити на керівні ролі саме засновників, генеральних директорів, топ-менеджмент. Це буде свідченням справжнього поєднання концепції та цінностей обох організацій, створить довірчі стосунки, а також прокладе шлях до тривалого та надійного партнерства у майбутньому.

4. Думайте про перспективу:

Думайте про партнерство як про довгострокову стратегічну інвестицію. В рамках подальших стратегій вашої компанії, ініціативи з налагодження міцних відносин, ідея КСВ має поєднуватися із довгостроковою метою. Тому дуже важливо думати на перспективу. 

5. Чітко окресліть ролі та обов’язки:

Чітке визначення ролей та обов’язків кожної зі сторін із самого початку зіграє свою позитивну роль у майбутньому. У подальшому це допоможе уникнути конфліктних ситуацій. Чітко визначте свої ролі та обов’язки в угоді чи Меморандумі про взаєморозуміння/Memorandum of Understanding (MoU). Пізніше цей документ буде  дороговказом для впровадження програм.

6. Довіряйте:

Довіра до партнерської НУО – це запорука успішного партнерства. Вірити не означає повністю погоджуватися на будь-що або думати так само, як інші. Це означає створити рівність, що допоможе вільно спілкуватись, висловлювати власну думку, обговорювати, дискутувати, а потім робити висновки щодо кожної пропозиції

7. Використовуйте свої головні компетенції:

Кожна організація має свої переваги та головні компетенції. Головною компетенцією вашого бізнесу може бути маркетинг, а НУО може мати досвід в питаннях клімату та довколишнього середовища. Знайти гарний варіант, коли ефективно використовуються сильні сторони одне одного – ось ознака успішного партнерства. Тому, вірте у власну концепцію та цінності, досліджуйте, плануйте на майбутнє, знаходьте потенційних партнерів для вашої організації, і пам'ятайте, немає досконалих відносин, проте можна разом працювати над їх вдосконаленням, і ви просто повинні знати, що справа цього варта!

Інформація про авторку: Доктор Саумя Арора (Dr. Saumya Arora).

Доктор філософських наук, фахівець із розвитку з міждисциплінарним досвідом в управлінні проектами, мобілізації ресурсів, підтримці зв’язків з донорами, мобілізації громади та виконання проектів на місцевому рівні. Окрім роботи над розвитком функціональних зв’язків із донорами в усьому світі, вона також працює над організацією системи збору коштів (фандрейзингу) та створенням потенціалу мобілізації ресурсів громадських організацій

Джерело інформації: https://www2.fundsforngos.org/featured/7-tips-creating-successful-partnerships-ngos/

                             Переклад з англійської підготувала Наталія Яремчук

Контакти

  • https://www.gurt.org.ua/

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.